جملات قصار

 

 



 
 

 
ساده لباس بپوش، ساده راه برو
،اما
 
در برخورد با دیگران ساده نباش
 
زیرا سادگی‌ات را نشانه می‌گیرند برای درهم شکستن غرورت.

 
 

 
 
خدایا حکمت قدمهایی را که برایم برمی داری برمن آشکار کن
تا درهایی
 
 
راکه به سویم می گشایی ندانسته نبندم
 
و درهایی که می بندی به اصرار نگشایم.

 
 

 
 
گراهام بل ِ لعنتی عزیز

تلفنی که زنگ نمی خورد که نیازی به اختراع نداشت !!!

حوصله ات سررفته بود .
..

"
چسب ِ قلب " اختراع می کردی؛

می چسباندیم روی این ترک های قلب ِ صاحب مرده ـمان!

و غصه ی زنگنخوردن ِ تلفنی که ...

اختراعش نکرده ای را نمی خوردیم !!

ساده بگویمگراهام بل عزیز !

حال ِ این روزهای مرا
 
 
،تو هممقصری .

 
 
 

 
 

بــرخی آدمها به یــک دلیل از مــسیرزنــدگی مــا می گــذرند
بـه مــا درسهایی بــیامــوزند کــهاگــر "می مــاندند" هــرگز یــاد نــمی گــرفتیم

 
 
 
جملات زیبا
من فرو افتادن برگها را در امتدادتنهاییم باور نمی کنم
 
 
 
مهربانی نیست بودنم را به من بفهماندتا پاییزان دلم از بین برود
 
و دیگر صدای خش خش برگها را نشنوم ومرگ روحم را در فرود غم انگیز برگها نبینم
 
 



 
 
 
می خواهم عوض شوم ! چرا باید دلتنگ باشم ؟ تو باید دلتنگ شوی
 
می خواهم آن سیب قرمز بالای درخت باشم
 
در دورترین نقطه ... دقت کن
رسیدن به من آسان نیست
, اگر همتش را نداری
 
آسیب به درخت نرسان
به همان سیب های کرم خورده روی زمین قانع باش
.............
 
 
 
 
 
 
زمستانی سرد کلاغ غذا نداشت تا جوجه هایش را سیرکند
 
ناچار گوشت بدن خود را میکند و به جوجه ها میداد
 
زمستان تمام شد و جوجه ها زنده ماندند و کلاغمرد
جوجه ها گفتند خوب شد که مرد خسته شدیم
 
 
از این غذای تکراری
 

 
 
 
در دنیای ما،حتی گرگها هم افسردگیگرفته اند
و دیگر گوسفندان ر
انمی درند
 
به نی چوپان گوش می دهند و میگریند.

 
 
 
همیشه
 
در سختی ها به خودم میگفتم : این نیز بگذرد ....
 
هنوز هم میگویم !
 
اما .... حال میدانم ؛
 
آنچه میگذرد عمرِ من است ،
نه سختی ها
... !!!

 
 


 
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط